tirsdag den 8. april 2014

Snik snak og billeder af børnene

Der er ikke sket så meget siden sidst. Jeg har været noget mere ude af lejligheden, end jeg var den første uge (er ikke længere bange for at køre herovre), og Simon er kommet rigtigt i gang med sit arbejde. Børnene keder sig stadig ret meget, men jeg gør hvad jeg kan for at underholde dem. Heldigvis har vi netop modtaget nogle Magnatiles, vi havde bestilt på Amazon, og så har vi fået besked om, at første sending af vores ting er kommet igennem tolden, så nu burde det ikke vare længe før vi har dem.

Jeg har været på besøg i én preschool, og så har vi fundet en anden, vi også gerne vil besøge, inden vi beslutter os, men lige nu er der spring break, så jeg ved ikke om vi kan komme ud og se den før engang i næste uge.

Nå ja, og så var det uden tvivl skoldkopper, Oscar havde, men han er heldigvis ved at være ovre det - stadig plettet, men ikke mærket af det. Nu tæller vi bare dage indtil lillebror også får pletter.

Og så er der billeder af drengene - i lejligheden og på dagens tur til en legeplads lige ud til Lake Sammamish:


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar