torsdag den 10. april 2014

Random facts #1

1. Det er så bakket her, at man får propper i ørerne af at køre i bil

2. Det er umuligt at opdrive frisk gær i hele den nordvestlige del af USA (så nu har jeg været nødt til at købe en ny bagebog)

3. De stiller alt for ufatteligt mange spørgsmål i butikkerne (Hvordan har du det? Har du et xxx-kort? Har du poser med? Har han fået sin gratis frugt? Hvad er din e-mail? Vil du oprette et xxx-kort? Fandt du alt hvad du skulle bruge? Har du haft en god dag? Vil du have silkepapir omkring? Vil du melde dem ind i børneklubben? Hvad er dit telefonnummer? Vil du have en gavekvittering? Vil du have mælken i en pose? Vil børnene have et klistermærke? Vil du have kvitteringen på mail eller papir? Vil du have plastik- eller papirposer? - og det er bare dem jeg har forstået)

4. Deres vaskemaskiner og støvsugere har ikke udviklet sig siden 50'erne - billeddokumentation følger snarest

5. Der er stort set ingen amerikanere på Simons kontor

6. Shopping centeret i Bellevue er så stort, at jeg var bange for at jeg ikke kunne finde ud (men det er også lige meget, for jeg flytter ind)

7. I vores lejebil sidder håndbremsen der, hvor koblingen skulle have siddet

8. Microsoft var kommet til at skrive et 0 for meget på Simons løn (behøver man virkelig at rette selv den mindste lille fejl?)

9. Vandet smager af klor

10. Amerikanerne bruger hverken opvaskebørster eller karklude - det er dog lykkedes at finde begge dele (her er mange europæere)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar