fredag den 26. september 2014

20 ugers scanning

Så kom dagen endelig, hvor jeg skulle scannes igen. Simon er tilbage fra Fargo, og det var endda muligt for ham (og Konrad) at tage med til scanningen. Og det gik rigtig godt. Hun fik tjekket alt det, hun skulle, og alt var bare helt perfekt. Og så er det en dreng mere - det var der slet ikke nogen tvivl om :-)

Jeg er helt vildt glad for at være kommet forbi den her scanning, og at alt var godt. Nu tror jeg lidt mere på, at alt nok skal gå, og jeg føler, at jeg kan tillade mig at begynde på alle babyforberedelserne. Det er for mig noget af det bedste ved at være gravid, og jeg er super glad for, at jeg får lov at prøve det igen - selvom jeg også nogen gange er skræmt ad h..... til over, at vi lige om lidt har tre børn. Jeg synes jo knap nok vi kan styre de to vildbasser, vi har i forvejen. Men vi finder vel ud af det hen ad vejen...

Og selvom det bliver endnu en dreng, og vi dermed har det meste i forvejen, så kan man jo godt liiige bruge lidt mere babytøj. Så da jeg havde hentet Oscar i preschoolen daffede vi af sted på shopping. Han havde fået lov til selv at vælge noget til babyen (Batman-strømper og et kønsneutralt sæt, blev det til). Og så ville han gerne selv bede om en lyserød glimmer-krone, så han kan lege, at han er en prinsesse (en ond prinsesse, blev det senere til). Samme søns største ønske til jul er i øvrigt en dukke-klapvogn og en dukke, han kan køre rundt i den. En drengedukke, vel at mærke. Det næststørste ønske er en monstertruck med lyn på. Han er altså bare herlig. (Han er i øvrigt overbevist om, at der til jul "drysser legetøj ned fra himlen", fordi "Santa" jo flyver deroppe...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar