onsdag den 1. juni 2016

Vi passer hund og bestiller sommerferie

Så er vi alene hjemme igen. Simon er i Fargo hele ugen. Eller faktisk kun 4 dage, for det var Memorial Day (=fridag) i mandags. Det er altid lidt hårdt, når han er væk, men denne gang følte jeg mig egentlig ret ovenpå inden han skulle af sted. Altså lige indtil jeg kom i tanker om, at vi havde sagt ja til at passe hund for Elona og Jim. Muffin (en 10 år gammel Basset Hound) ankom mandag eftermiddag og Simon tog af sted tirsdag morgen. Ikke den bedste timing. Heldigvis er den ret fredelig, og så er den så gammel, at den ikke kan holde til at gå ture, så det går fint nok alligevel.

I weekenden inden Simon tog af sted var vi en tur i Seattle. Konrad har længe snakket om, at han gerne ville prøve det store pariserhjul, Seattle Great Wheel, så det gjorde vi. Vi var også på en slags skattejagt rundt i Seattle Center. Man skulle finde nogle forskellige ting og taste svarene ind på telefonen. Det var egentlig meget godt, men ikke så meget for børn, så vi stoppede midt i det. Men vi fik da set en del ting, vi ikke havde været forbi eller lagt mærke til før, bl.a. International Fountain. Desværre var det ikke lige vejr til at plaske i den, da vi var der.

Og a pro pos vejr til at plaske i vand, så har vi bestilt sommerferie. Vi skal en uge til Hawaii! Jeg glæder mig så meget. Det bliver vores første rigtige ferie siden vi fik børn, hvis man ikke tæller Lalandia og weekendture i bil med. Det gik op for mig, fordi jeg undrede mig over, at det virkede så uoverskueligt med alt det udstyr, vi skal have med til børnene. Vi havde ikke noget af det, fordi vi aldrig har haft brug for det før. Men nu er rejsen bestilt og de vigtigste ting er købt ind, så nu kan vi bare glæde os til en uge på Maui om godt en måned.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar