fredag den 11. marts 2016

Simon 34 år

Med travlheden den seneste tid, er behovet for lidt hjælp i hverdagen også vokset. For nogle måneder siden, nævnte min personlige træner, at hun også passer børn. Det var jeg glad for at høre, men jeg var ikke helt klar til at overlade Alfred til andre endnu. Men for et par uger siden kom hun forbi en formiddag og legede med børnene, for at lære dem at kende, og i fredags, på Simons fødselsdag, passede hun dem for første gang. Vi har ikke haft en barnepige siden vi boede i Alsønderup, så det var virkelig stort. Og det gik rigtig godt - de sov alle tre hele aftenen, så hun havde det nemt. 

Simon og jeg startede med at tage ud og spise dessert (vi havde spist aftensmad med børnene inden). Så gik vi en tur, og til sidst havde vi booket noget, der hedder Conundroom Real Escape Room Quest. Det gik ud på, at vi blev lukket inde i et rum i 60 minutter, og så skulle vi løse en masse opgaver og finde nogle hemmelige ting, for at nå ud til tiden. Vi nåede det lige præcis ikke, men vi var også kun os to (man kan være op til 7 på et team). Men det var sjovt alligevel og meget anderledes end, hvad vi ellers har prøvet. Og med den succes, har jeg nu lavet en meget lang liste over ting, vi skal prøve på fremtidige date nights. Jeg glæder mig allerede. Vi skal blandt andet spise på en restaurant, hvor de kaster med knive og leger med ild, vi skal spille brætspil og spise snacks et sted i Bellevue, vi skal i biografen og have serveret mad i vores sæder imens vi ser film, og vi skal lære at male et maleri (og drikke vin imens). Og en hel masse mere med tiden. Åh, frihed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar