tirsdag den 13. oktober 2015

Besøg af Moster Lena

I sidste uge (1.-10. oktober) havde vi besøg af Moster Lena. Det var en rigtig hyggelig uge. Den første dag viste jeg hende Redmond og alle de steder, vi færdes til hverdag. Lørdag var Simon og jeg til squash-time i Proclub, imens Lena passede alle drengene. Det var så sjovt, og noget, vi rigtig gerne vil gøre igen. Om eftermiddagen tog Lena og jeg på outlet-shopping helt uden børn, og det gik godt! Som i dyrt...

Søndag havde vi alle 6 en dejlig tur til Woodland Park Zoo i Seattle, og om eftermiddagen var Lena, Oscar og jeg i svømmehallen. Mandag var jeg til babysvømning med Alfred imens Lena trænede selv. Bagefter passede hun Alfred, da jeg havde en ene-svømmetime. Det var hårdt, men sjovt, og jeg fik langt om længe lært den rigtige teknik til at svømme crawl.

Tirsdag shoppede vi vist lidt mere, og så var drengene til fodbold om eftermiddagen. Om onsdagen tog vi den store turisttur rundt i Seattle, hvor vi fik set the Space Needle, kørt med monorailen og gået en tur i Pike Place Market. Der plejer altid at være proppet med mennesker, men denne gang var det faktisk muligt at komme rundt, selv med klapvogn. Lena fandt den største donut, jeg nogensinde har set, og så var hun glad :-)

Torsdag tog vi endnu en dag med outlet-shopping, dog uden den samme succes som første gang. Men det lå ude i bjergene (North Bend), så dem fik hun da også lige set. Om aftenen passede Lena igen børnene, som dog sov denne gang. Imens tog Simon og jeg på italiensk restaurant og nød at komme lidt ud i mørket uden børn. Fredag blev igen brugt i Redmond, og om aftenen var Lena og mig med Oscar til svømning i proclub. Og lørdag formiddag inden hun skulle flyve hjem, kørte vi alle 6 på jagt efter ugens sidste donuts.

Så alt i alt en dejlig uge med masser af shopping, motion og donuts, og en lille smule sightseeing. Og så var det selvfølgelig rart at kunne overlade børnene trygt til Moster Lena et par gange, imens vi fik oplevet lidt af det, vi ellers ikke kan.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar